På denne side kan du finde informationer om APV-arbejdet på AAU Business School. Indtil 2015 foregik arbejdspladsvurderingerne ved, at der blev udsendt spørgeskemaer fra centralt hold til samtlige medarbejdere. Svarene blev behandlet centralt, og Institut for Økonomi og Ledelse fik en rapport med resultater fra instituttets medarbejdere. Derefter blev rapporterne behandlet i de relevante udvalg, og der blev udarbejdet handlingsplaner.
I 2015 besluttede Aalborg Universitet at ændre denne fremgangsmåde for at sikre at APV-arbejdet i endnu større grad indgår i det daglige arbejdet. Dette har blandt andet resulteret i indførelse af begreber som runderinger og institutparringer. Du kan læse mere om universitetets APV-arbejde fra 2015 og frem her.
Resultaterne fra runderingerne samt processen omkring udarbejdelse og opfølgning på handlingsplaner kan findes i dagsordner og referater fra Samarbejds- og Arbejdsmiljøudvalgsmøderne.
Resultaterne fra de centrale spørgeskemaer kan findes her.
Nedenfor kan du finde materiale og handlingsplaner fra tidligere APV-processer på AAU Business School/Institut for Økonomi og Ledelse.
Nyeste handleplaner
- APV-handlingsplan AAU Business School 2022
- Mini APV November 2019
- Seneste handleplan for fysisk og psykisk arbejdsmiljø status 1. oktober 2019
- Seneste handleplan for det psykiske arbejdsmiljø samt status d. 22. november 2017
- Seneste handleplan for det fysiske arbejdsmiljø samt status d. 22. november 2017
- Samlet handleplan 2015-2018, udtræk fra Rambøll program
I forbindelse med de fysiske og psykiske runderinger i 2016 udarbejdede SAMiU en række handleplaner. Disse handleplaner samt status pr. 23. januar 2016 kan findes her.